Re: Czy Lupus jest na wikcie Microsoftu?

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 11:40:43 MET DST

Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote in article
> [cut]
> Wszystkie wasze teksty jakie czytałem, były
> pisane z takiego punktu widzenia że PC to jest jedyna 'rozsądna'
platforma
> spzętowa a MS-DOS/Win programowa.
> [cut]
> I jeszcz jedna rzecz. Nie wiem z czego to wynika{ło) ale Wasze opisy
'życia'
> pecetowego jakś zawsze były za łądne w stosunku do tego co spotykało mnie
> życiu. To takie moje osobiste wrażenie.

Ale co my bidni poczniemy, że pecet w ogóle, a Windows w szczególności, są
najpopularniejszymi narzędziami informatycznymi w Polsce i na świecie. My
po prostu opisujemy realia, kierując się zdrowym rozsądkiem. Nie kreujemy
rzeczywistości, lecz ją opisujemy. A że to ma pewien zwrotny wpływ na
ponowne kreowanie świata - trudno...
Opisy z natury rzeczy nie mogą uprzedzić o wszystkim. Przecież błędy wyłażą
stopniowo, a mała ilość miejsca nie daje szans na rozpisanie się. Produktów
jest masa i musimy to wszystko jakoś godzić. Nie ma miejsca na
wielostronicowe, szczegółowe analizy techniczne. Nawet Ring w PCkurierze i
testy grupowe w Enterze nie dają takiej możliwości. Od tego są płatne
ekspertyzy, jeśli już komuś bardzo zależy. My ich w każdym razie nie
prowadzimy.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor