Re: Czy Lupus jest na wikcie Microsoftu?

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 05:00:01 MET DST

Pawel Wimmer wrote:

[...]

> [...]
> rzeczywistości, lecz ją opisujemy. A że to ma pewien zwrotny wpływ na
> ponowne kreowanie świata - trudno...
> Opisy z natury rzeczy nie mogą uprzedzić o wszystkim. Przecież błędy wyłażą
> stopniowo, a mała ilość miejsca nie daje szans na rozpisanie się. Produktów
> jest masa i musimy to wszystko jakoś godzić. Nie ma miejsca na
> wielostronicowe, szczegółowe analizy techniczne. Nawet Ring w PCkurierze i
> testy grupowe w Enterze nie dają takiej możliwości. Od tego są płatne
> ekspertyzy, jeśli już komuś bardzo zależy. My ich w każdym razie nie

Dla mnie osobiscie nie tematyka jest najbardziej istotna. Piszac
o windzie i pecetach mozna tez pisac kompetentnie i bezstronnie.
Niestety, zbyt czesto znajduje w prasie glupie, bezkrytyczne
zachwyty nad rzeczami niezbyt zachwytu godnymi, pisane prawie
jakby ktos zywcem przepisal materialy reklamowe danej firmy,
bez wiekszego zrozumienia, z przebijajaca z tego wszystkiego
ambicja upodobnienia sie do, tfu, PCMagazinu czy innego badziewia.
Byle z zadeciem, z pozycji "eksperta raportujacego o rozwoju
najnowszych technologii sieciowych", a czy z sensem to juz naprawde
bez znaczenia.

Nie chodzi o zadne analizy techniczne. Wystarczy troche wiedzy
na temat tego, o czym sie pisze, troche dystansu. Nawet jesli
z profilu pisma wynika pecetologia i Windowsy, mozna pisac bez
sugerowania ludziom, ze na tym sie swiat zaczyna i konczy.

> --
>
> Pawel Wimmer

Grzegorz Staniak
gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl