Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 13:05:55 MET DST

In article <4vru1m$9be_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) writes:
>From: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
>Subject: Re: Kochany M$ (krotkie)
>Date: 26 Aug 1996 10:24:54 GMT
>Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:
>: microsoft nazwal DOS 7 jako windows 95. w tym znaczeniu masz racje,
>: to jest prosty, ale jednak system operacyjny. graficzna czesc
>: wprowadzajaca kulawy multitasking jest tylko graficzna nakladka
>: (TSR - Trzymaj sie rynny:) na DOS 7, czyli nie jest systemem
>: operacyjnym gdyz nie dziala samodzielnie.
>
>Mam wrazenie (nie poparte dowodami :-( ), ze sie jednak mylisz.
> [...]

I tu cie ustrzele, :))) Korzysta, a jakze.
Wyobraz sobie nowiutkie Pentium Pro 200 cache 512 kB 512 MB RAM
(co ja mowie, dual Pentium Pro :) monitor 30" 2 dyski po 5 GB i
Windows '95 na pokladzie. Odpalasz ktorys tam z rzedu program (w
koncu to 512 MB RAM) I CO WIDZISZ ....
        NOT ENOUGH MEMORY TO RUN PROGRAM !!!!

Prawda jest taka, ze TEN WSPANIALY. BA, GENIALNY SYSTEM (jaki tam system:(
uzywa DOS PSP programu (stad te problemy z pamiecia), konczy program przez
MOV AH, 4CH, INT 21H, uzywafunkcji przerwania DOS 21h , no glownie do daty i
czasu ale czy tylko? Poprzez nieudokumentowany VxDCall mozna w prgramie
Win 32 (kazdym programie) zrobic INT 21h, wirusy pisac, he, he , he.

Nie wspomne juz, ze jedne programy moga zamazywac obszar pamieci
uzywanych przrz inne programy (znowu he, he, he, jakie to fajne efekty
video masz wtedy na ekranie :)