Re: Licencja i Microsoft

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 12:32:26 MET DST

proga_at_sun3.hep.utexas.edu wrote in article
<PROGA.96Aug25204653_at_sun3.hep.utexas.edu>...

> Jak juz o telefonach w kwiatki to:
> Tak ze dwa lata temu (nie pamietam dokladnej daty) taka jedna firma
> telefoniczna (dla ulatwienia zaczyna sie na A i konczy na T)zbombardowala
> Polske reklama o doskonalym ulatwieniu. Byla to fantastyczna mozliwosc
> dzwonienia z Polski do Ameryki na koszt abonenta w Ameryce. Tylko np.
moja
> matka i nie tylko (reklamy w TV byly kierowane sprytnie do dzieci ktorych

> ojcowie sa w Ameryce) nie wie ze w Ameryce jest kilka firm
telefonicznych.
> Ja mam MCI i cala kampania w moim przypadku to fiasko. Kiedy zadzwonilem
do
> tej dynamicznej firmy pan po drugiej stronie kabla mocno sie jakal.
> Nie potrafil mi wyjasnic dlaczego pominieto tak istotny szczegolik.

A jakie to ma znaczenie czy masz AT&T, MCI, Metromedia czy Sprint? W kazdym
przypadku Cie polacza z Polski przez AT&T.
Myslisz ze jak masz Sprint to nie mozesz dostac rozmowy collect z ATT jesli
ten kto dzwoni collect uzyl operatora (telefonistki) ATT do wykonania
polaczenia?

PS Dlaczego ATT mialo by ludzi w Polsce informowac ze sa inne kompanie
telefoniczne?