Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 11:02:04 MET DST

S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: > Masz kilka zrodel zadowolenia. Zrobilem ostatnio prawie to samo, i
: > 1) NT 3.51 PnP jeszcze nie obsluguje
: > 2) mialem karte sieciowa [nie PnP]
: >
: > Efekt - modem nie ma zworek, nic sie nie da ustawic. Owszem, mozna,
: > programikiem pod DOS, co nie dziala pod NT.
: >
: To prawda PNP jest dla WIN95 i Ty kupujac karte o tym wiedziales, prawda?

Nie - ja tego nie kupowalem. Ja i PnP - dziela nas kilometry odleglosci -
nie lubie sie modlic.
Coraz zreszta trudniej kupic cos nie PnP.

Tak swoja droga PnP jest niezle - wreszcie karty mozna skonfigurowac
na prawie dowolne przerwanie, adres, etc. Szkoda ze nie zworkami..
A - i uzyteczne bedzie dopiero, jak inne systemy beda do tego mialy
pelny support, Z MOZLIWOSCIA WYLACZENIA AUTOMATYKI!

: BTW NT 4.0 tez na razie nie obsluguje PNP
: PS A ja jako zwykly user czy luser jak wola inni doceniacm plug and play i
: stwerdzam ze problemy sa gdy kto uzywa nie konwencjonalnych rozwiazan badz
: starszych plyt (nie PNP) czy Biosow.

Niekonwencjonalne rozwiazanie - dwa modemy. Albo modem i dwie drukarki.

: Latwosc zamontowanie modemu USR mnie zaskoczyl (choc wciaz mimo PNP
: zostawili zworki na plytce, dla PNP sie je wszystkie po prostu wyciaga).
: Prownalem sobie isntrukcje dla uzytkownikow systmow z PNP i bez. Z PNP to
: jedna kartka. Bez cla broszurka o szukaniu com IRQ i konfliktow itp.

Miales szczescie. Ja tej broszurki bym nie czytal - doskonale wiem,
jak sie unika konfliktow, co mam wolne, etc. A dobre karty
maja na sobie nadrukowane co ustawiaja zworki.
A szczescie miales dlatego, ze Ci zadzialalo - nie musialo.
A wtedy - nie wiem jak bys sobie poradzil. Specjalista pewnie
tez by nie pomogl.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |