Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 22:34:26 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<4vl0ii$lvm_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
> : Ja nie rozumiem po co Ty sie grzebiesz w konfiguracji? Jak czesto
musisz
> : cos zmienic?
> : Ostatni raz jak zmienialem konfiguracje bo wychrzanilem dziadowski
modem
> : BOCA i wstawilem USR sportster PNP. Wlozylem karte. Wlaczylem komputer.
> : Reszte zrobilo windows. Zadnego latani po IRQ i grzebania sie w plikach
> : konfiguracyjnych.
> : Komputer ma dla mnie pracowac a nie ja dla komputera.

> [...]
To prawda PNP jest dla WIN95 i Ty kupujac karte o tym wiedziales, prawda?

BTW NT 4.0 tez na razie nie obsluguje PNP
 PS A ja jako zwykly user czy luser jak wola inni doceniacm plug and play i
stwerdzam ze problemy sa gdy kto uzywa nie konwencjonalnych rozwiazan badz
starszych plyt (nie PNP) czy Biosow.
Latwosc zamontowanie modemu USR mnie zaskoczyl (choc wciaz mimo PNP
zostawili zworki na plytce, dla PNP sie je wszystkie po prostu wyciaga).
Prownalem sobie isntrukcje dla uzytkownikow systmow z PNP i bez. Z PNP to
jedna kartka. Bez cla broszurka o szukaniu com IRQ i konfliktow itp.