Re: Kochany M$ (Dosc dlugie)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 23:07:52 MET DST

In article <1516A654C5_at_star.kul.stalwol.pl> ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl (Zbigniew Olearczyk) writes:
>From: ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl (Zbigniew Olearczyk)
>Subject: Kochany M$ (Dosc dlugie)
>Date: 23 Aug 1996 13:22:55 +0200
> Milosnikom M$ o instalacji M$W95.
> =================================
>Kupilem dwa pentiumy oczywiscie z O...S.sa i dostalem z nimi 2x CD-rom
>z W95 (DO rozpowszechniania tylko z nowymi PC.)
>Zaczalem instalacje tak dla proby na domowym PC 486DX2,66 z 8MB RAM,
>3VLB, cache 256 KB. Plyta SIS.
>Moze to i nie za wiele jak na to cudo M$, ale proba to proba.

Napisz jaki CD, jaki RAM (topless ?), ustawienia BIOS, normalne czy
wysrubowane, CPU czy podkrecany, jaka karta grafiki etc, etc...

To co piszesz, swiadczy, ze prawdopodobnie ten komputer nalezy o
kant d... rozbic. Ja instalowalem G^95 na kilku roznych maszynach
i nie mialem zadnych problemow w instalacji. Fakt, Bios byl ustawiony
normalnie, wszystko inne normalnie, zadnego podkrecania, zadnych czesci z
Grzyba albo karty Trident 8900 512 kB .

Co nie zmienia mojej niecheci do G^95
Wojciech Galazka
Computer Center