Instalka RedHat (jak)

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 09:37:36 MET DST

> Ten manewr z dyskiem jest faktycznie wredny, zwlaszcza, ze RH przy instalacji
> nie pisze ile MB mu bedzie trzeba :(
>
> pozdrawiam,

> kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl

Tak sie sklada ze nawet stare dystrybucje RH podaja ile, tyle ze
trzeba instalowac od razu z X'ami. Do tej instalki niestety trzeba
16MB Ram (chociaz na instlacje, ale trzeba pozyczyc jak nie chcesz
czekac calego dnia). Z cdrom 4x powinno sie zainstalowac w ciagu max.
3 godzin. mi na 486 33mhz instalowalo sie 2h.

Druga sprawa. to nie jest napisane jawnie w instrukcji, ale polecam
przy pierwszej instalacji zadeklarowac naprawde niezbedne minimum. Po
instalacji mozesz sobie doinstalowac cala reszte. Co prawda nie masz
podane ile zostanie wolnego (lub go zabraknie) po instalacji, ale
mozesz sobie sprawdzic ile masz wolnego. instalator powie ile zajma
nowe pakiety. proste jak scierka w wiadrze :) (to byla instrukcja
dla sprzataczek:)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |