Re: Instalka RedHat (jak)

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 10:08:56 MET DST

> From: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz =?ISO-8859-2?Q?K=B3oczko?=)

> "Tak sie sklada ze nawet stare dystrybucje RH podaja ile, tyle ze
> ^^^^^^^^
> trzeba instalowac od razu z X'ami. Do tej instalki niestety trzeba
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> 16MB Ram (chociaz na instlacje, ale trzeba pozyczyc jak nie chcesz
> czekac calego dnia). Z cdrom 4x powinno sie zainstalowac w ciagu max.
> 3 godzin. mi na 486 33mhz instalowalo sie 2h."
>
> ;-)

dobra. poddaje sie :)))) nie instalowalem RH w trybie tekstowym,
i nie wiem czy w tym trybie podaje ile chce upchnac na dysk :)

> : > Tak ju poza ..
> : > RH wbrew obiegowej opinii jest tak sam dystrybucj jak inne i do
> : > zarzadzania tym ta atajstwem nie trzeba mie X-ow.
>
> : Niemniej jednak jest to fajna wygodka.
>
> I je eli bedzie to dalej rozwija rto mo e powsta z tego ca kiem zgrabne
> rodowisko do wspomagania czynno ci adminstratorskich.

ciekawe czy dogoni sam'a :)) ze zloma o nazwie hape :)))))

> kloczek
>
> PS. My tu gadu, gadu - ale to nie jest grupa Linux-owa :-)

ale to pecet , i mowimy o instalacji redhata wlasnie na blaszaku,
wiec trzymamy sie tematu :) lepsze to od wojen z windziarzami.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html