Re: Instalka RedHat (jak)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 10:33:48 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:
: > lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
: > > Zapomnieli o dwoch drobnostkach - przycisku 'back', zeby moc powtorzyc
: > > dobrze wprowadzone dane, i powiadomic mnie w jawny sposob, ze dysk
: > > sie skonczyl.
:
: Tak sie sklada ze nawet stare dystrybucje RH podaja ile, tyle ze
: trzeba instalowac od razu z X'ami.

Ladny argument w wojennych czasach - wielu klnie na to, ze do najprostszych
rzeczy musi odpalic Windowsa z zupelnie niepotrzebna grafika - a widac i
linux na to zszedl...

: Druga sprawa. to nie jest napisane jawnie w instrukcji, ale polecam
: przy pierwszej instalacji zadeklarowac naprawde niezbedne minimum. Po
: instalacji mozesz sobie doinstalowac cala reszte.

Drobnostka - niezbedne minimum zapewne musi zawierac X. bo bez tego
juz sie tak ladnie nie doinstalowuje...

: Co prawda nie masz
: podane ile zostanie wolnego (lub go zabraknie) po instalacji, ale
: mozesz sobie sprawdzic ile masz wolnego. instalator powie ile zajma
: nowe pakiety. proste jak scierka w wiadrze :)

Ja nawet nie mam pretensji do tego , ze wczesniej mnie nie poinformawal, ze
zabraknie miejsca, tylko ze komunikaty byly do d... Niby jakies
doswiadczenie z roznymi systemami mam, a o tym, ze po prostu zabraklo
miejsca DOMYSLILEM sie dwa dni pozniej.

Jarek.