Re: Instalka RedHat (jak)

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 08:47:35 MET DST

> From: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz =?ISO-8859-2?Q?K=B3oczko?=)

> Grzesiek podpadasz mi ;-)
> A wiesz za co ? Za wciskanie delikatnie mowi c kitu.

troszke sie zdaza :)))))

> 1. Przy instalacji RH nie trzeba instalowa X-ow. Sama instalacja te mo e
> si odbywa pod X-ami ale nie musisz tego wybiera .

w zadnym miejscu nie stwierdzilem, ze instalowanie z X'ami jest
konieczne. teraz ty mi podpadasz :)

> Instalowanie pod X-ami to tylko strata czasu. Potrafi to wyd u y czas
> instalacji 2-3 razy. A w mi dzy czasie ni si na ekranie ciekawego nie
> dzieje (w zasadzie nie dzieje si nic :-), a i sama instalacja dodatkowej w tym
> czsie asysty nie wymaga.

w zasadzie racja. tyle ze jak ktos sobie kupil sprzet pod windowze95
lub NieTe i chce zainstalowac RH, to grafika wcale nie spowalnia owych
2-3 razy. Odczulem to u siebie, kiedy po wymianie plyty/procesora
czas instalacji wlasnie sie skrocil 2-3 razy.

> 2. I 4MB RAM wystarcz do instalacji RH. Sam probowa em i nie by o
> k opotow.

w starej dystrybucji trabia ze 8MB, dopiero nowe dystrybucje
zachwalali ze da sie zainstalowac bez klopotu na 4MB. ale zawsze
lepiej na czas instalacji pozyczyc ramu. mniej miedli dyskiem.

> Dobrze jest po yczy kilka MB na czas samej instalacji, ale to jest
> aslktualne w przypadku instalacji ka dego Linux-a. Poprostu szybciej ti
> leci.

o kurde, wlasnie to powyzej napisalem :))) ale juz mi sie nie chce
kasowac :))))

> Tak ju poza ..
> RH wbrew obiegowej opinii jest tak sam dystrybucj jak inne i do
> zarzadzania tym ta atajstwem nie trzeba mie X-ow.

Niemniej jednak jest to fajna wygodka.

> S owszem narzedzia
> u atwaj ce w tk toolkit-ach i python-ie ale to wbrew pozorom tylko podnosi
> warto tej dystrybucji.

Tez nie rozumiem ludzi ktorzy narzekaja ze narzedzia sa pod X. nikt im
nie kaze uzywac X'ow, przeciez to unix a nie windowze. wszedzie maja
ten sam zestaw narzedzi do txt.

> Po instalacji z cederoma trzeba niestety wykona ca kiem sporo upgradeow
> poniewa przez ostatnie dwa, trzy miesi ce wysz o na wiat o dzienne sporo
> dzior, o ktorych wiedzieli dot d tylko nieliczni :-).
>
> Niestety instalowanie z jakiego kolwiek CD, jakiej kolwiek dystrybucji
> Linux-a b dzie mia o tak wad . Ten system poprostu rozwija si w
> niesamowitym tempie. To co naj wiezsze jest niestety tylko na sieci.
> Np. RH 3.0.4 jest dost pny wy cznie poprzez sie .

hmmmm..... poniewaz jestem na etapie eksperymentow, chetnie bym
skopiowal tego RH 3.0.4. Niestety do tej pory instalowalem tylko z
cederomow (latwizna). i tak sie czaje.

> Pozdrawiam
>
> kloczek

tez pozdrawiam :)))