Re: Opinie z broszurek

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 22:56:20 MET DST

> Uprzejmie informuje, ze cala dyskusja dotyczy celowosci stosowania
> dyskow SCSI w malych sieciach Novell. Argumentacja kolegi Znika jest
> jak widac zdumiewajaco konkretna i na temat. Lubie, gdy ktos podaje
> tak konkretne argumenty... Wybacz Znik, ale gdy ktos w polowie
> rozmowy zmienia temat zupelnie i twierdzi ze ma racje, to ja z nim
> nie zamierza dyskusji dalej prowadzic, bo sensu to nie ma...
> karpio

Faktycznie. dyskusja dotyczy malych sieci Novell. Tyle ze takie
sieci takze wymagaja szybkiego servera. Poza tym czy to ja zmienilem
temat ? glownym motywem dyskusji okazala sie celowosc stosowania
SCSI, i o tym caly czas dyskutowalismy (a raczej toczylismy/toczymy
wojne:). W takim wypadku nie rozumiem, dlaczego twierdzisz ze
zmienilem temat. Wrecz podalem konkretna metode sprawdzenia
faktycznej szybkosci obydwu rozwiazan. To nic ze pod dos. na serverze
dzieje sie to samo.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |