Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 21:25:06 MET DST

S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: Ja nie rozumiem po co Ty sie grzebiesz w konfiguracji? Jak czesto musisz
: cos zmienic?
: Ostatni raz jak zmienialem konfiguracje bo wychrzanilem dziadowski modem
: BOCA i wstawilem USR sportster PNP. Wlozylem karte. Wlaczylem komputer.
: Reszte zrobilo windows. Zadnego latani po IRQ i grzebania sie w plikach
: konfiguracyjnych.
: Komputer ma dla mnie pracowac a nie ja dla komputera.

Masz kilka zrodel zadowolenia. Zrobilem ostatnio prawie to samo, i
1) NT 3.51 PnP jeszcze nie obsluguje
2) mialem karte sieciowa [nie PnP]

Efekt - modem nie ma zworek, nic sie nie da ustawic. Owszem, mozna,
programikiem pod DOS, co nie dziala pod NT.

Sporo czasu minelo, zanim potrafilem wykorzystac.

P.S. jakbym mial W95, pewnie tez by nie pomoglo - zajete wszystkie
potencjalne przerwania modemu. Jakbym jeszcze mial karte sieciowa PnP -
zadzialaloby.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |