Re: ktore jadro [bylo Re: Poszukuje pod OS/2]

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 06:19:53 MET DST

Rafal Lukawski wrote:

> Jest generalna zasada dot. jader linuxa, ktora nie wszyscy rozumieja.
> Jadro 2.0.x bedzie stabilne wtedy gdy ludzie przestana przysylac
> informacje o bledach i zacznie powstawac nowa seria 2.1.x.... juz z nowymi
> rozszezeniami. W 2.0.x nie powstaje juz nic nowego, tylko sa poprawiane
> zauwaazone bledy z 1.3.x. I Ty wcale nie musisz brac w testowaniu systemu,
> jak chcesz stabilnew jadro, to sobie zainstaluj 1.2.13, albo poczekaj na
> ostatnie 2.0.x.
>
> Rafal

Tak na prawde, to mozesz sobie zainstalowac dowolne jadro serii 2.0.x
zeby Ci
wszystko dzialalo poprawnie. No, na 99.99%. Kolejne numerki w miejsce x
zwiekszaja
tylko ilosc dziewiatek po przecinku. Tak jak w przypadku serii 1.2.x
wiele
osob korzystalo z wersji 1.2.3 albo 1.2.8 i nigdy sie nie przesiedli na
1.2.13
bo nie bylo im to potrzebne.
Ja z wersji 1.2.13 przesiadlem sie na 2.0.0 (na glownym hoscie) w
momencie
ukazania sie tej wersji i korzystam z niej do dzis bez problemow.
Gdy pojawi sie seria 2.1.x oznaczac to bedzie, ze zakonczylo sie
rozwijanie serii
2.0.x i wtedy przesiade sie na 2.0.max_x.
Jesli chcesz uzyskac dalsze informacje na temat numeracji wersji jadra
lub innych porad w zakresie Linuxa, to mozesz napisac do mnie
na adres

emil_at_oeiizk.waw.pl

Oczywiscie polecam rowniez newsowa grupe o linuxie
pl.comp.sys.pc-unix.linux
Pozdrawiam serdecznie

        Emil