ktore jadro [bylo Re: Poszukuje pod OS/2]

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 11:53:07 MET DST

On Fri, 23 Aug 1996, Jarek Lis wrote:

> : > : nikt ci nie kaze co 2 miesiace zmieniac wersji.
> : > Jak poprosilem o pomoc, to zaczelo sie od tego ze mam za stare jadro.
> : > powiniem zainstalowac 2.0.x, gdzie x przybiera chyba co dwa tygodnie.
> : nikt ci nie karze instalowac kazdej nowinki jaka przyjdzie.
> : chyba ze to jest uzasadnione, np. jakies security komputera
> : pracujacego w sieci.
>
> Nie rozumiesz - kazano mi. 1.2.13 ze standardowej dystrybucji nie jest
> juz 'supportowane' przez tych milych guru, ktorzy raczyli sie odezwac.
>
> A jaderek 2.0.x jest juz ze 14. ktore powinieniem instalowac? 2.0.1, czy
> [...]

Jest generalna zasada dot. jader linuxa, ktora nie wszyscy rozumieja.
Jadro 2.0.x bedzie stabilne wtedy gdy ludzie przestana przysylac
informacje o bledach i zacznie powstawac nowa seria 2.1.x.... juz z nowymi
rozszezeniami. W 2.0.x nie powstaje juz nic nowego, tylko sa poprawiane
zauwaazone bledy z 1.3.x. I Ty wcale nie musisz brac w testowaniu systemu,
jak chcesz stabilnew jadro, to sobie zainstaluj 1.2.13, albo poczekaj na
ostatnie 2.0.x.

Rafal