Re: IDE do serverow ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 14:54:39 MET DST

ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl (Grzegorz Szyszlo) wrote:

>Skoro chcesz, to uzywaj SCSI tylko do streamerow i cdrom'ow. twoja
>sprawa. jak chcesz, to nawet zrob test. byle sterownik ISA SCSI
>(moze bys stary adaptec) i super PCI do IDE . zrob partycje
>jednakowej wielkosci na bardzo dobrym dysku IDE (z pio4) i na tym
>SCSI. wgraj identyczna zawartosc na obydwa dyski. Potem zapusc
>speedisk'a , z opcja "with file order" i porownaj czasy porzadkowania
>obydwu dyskow. jesli zechcesz, sprawdzisz. Jesli nie zechcesz, to nie
>sprawdzaj, ale kitu ludziom nie wciskaj ze IDE jest do serverow.

O rany, juz nawet powyglupiac sie nie mozna.. :(

W moim serwerze mam wreszcie VOL_GLOWNY na Barracudce 2GB - dlugo
walczylem o pieniadze na nia, wczesniej byl na Caviarku 1.2 GB.
Caviarek tez sobie siedzi - jako vol pomocniczy, malo
uzywany.

Czy taka odpowiedz Cie satysfakcjonuje ? :)

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl