Duke i tym podobne w sieci...

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 10:37:01 MET DST

Witam wszystkich!

Pisze w takiej oto sprawie:

  Mam zamiar z kumplami pograc w Duke'a (i pare innych gierek) w sieci -
doswiadczenia z gry przez kabelek byly rewelacyjne, wiec sie rozochocilismy...
Na gieldzie kupimy pare bylejakich kart i okablowanie - i tu pojawia sie
problem: co dalej?

Jestem zupelnie zielony w sprawach sieciowych, wiec pytam:

Czy do gry w sieci wystarczy zaladowac sam sterownik IPX (jak mi poradzila
jedna osoba) czy tez trzeba odpalic caly system sieciowy, np. Personal
Netware (jak mi radzil ktos inny)? Jesli sam IPX nie wystarczy, to jaki
jest najlepszy i najprostszy sposob na uruchomienie Duke'a w sieci?

Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|