Re: Duke i tym podobne w sieci...

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 11:59:56 MET DST

> From: joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki)

> Mam zamiar z kumplami pograc w Duke'a (i pare innych gierek) w sieci -

> Jestem zupelnie zielony w sprawach sieciowych, wiec pytam:

> Czy do gry w sieci wystarczy zaladowac sam sterownik IPX (jak mi poradzila
> jedna osoba)

to w zupelnosci wystarcza. zainstaluj sobie podstawowy stos,
tzn:

LSL
driver karty
IPXODI <--- on daje wlasciwy serwis IPX aplikacjom

i to wystarczy zeby pograc we wszelkiej masci gry wymagajace IPX.

> czy tez trzeba odpalic caly system sieciowy, np. Personal
> Netware (jak mi radzil ktos inny)?

Jak masz, to podinstalujcie sobie, jako opcje umozliwiajaca
niebieganie z dyskietkami lub twardzielami miedzy waszymi komputerami.

> jest najlepszy i najprostszy sposob na uruchomienie Duke'a w sieci?

po prostu wybierasz network, potem IPX i zgadzasz sie na usawienia
jakie masz. ewentualnie zmien liczbe graczy.

> |joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://student.uci.agh.edu.pl/~joshua |

z IPX korzysta wiele gier, praktycznie znaczna wiekszosc obecnie
produkowanych strategicznych i zespolowych. przykladow nie bede
wymienial :)

aha. te gry wykorzystuja goly IPX, tak ze nie da sie beda sie widziec
komputery pracujace na roznych LAN (np. jak po drodze jest server
NetWare lub jakis router).

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |