Re: Duke i tym podobne w sieci...

Autor: Andrzej Pieta (ap_at_lew.tu.koszalin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 11:47:50 MET DST

On Fri, 23 Aug 1996, Jacek Osiecki wrote:

> Witam wszystkich!
>
> Pisze w takiej oto sprawie:
>
> [...]
>
> Czy do gry w sieci wystarczy zaladowac sam sterownik IPX (jak mi poradzila
> jedna osoba) czy tez trzeba odpalic caly system sieciowy, np. Personal
> Netware (jak mi radzil ktos inny)? Jesli sam IPX nie wystarczy, to jaki
> jest najlepszy i najprostszy sposob na uruchomienie Duke'a w sieci?

Hej czesc!
        Z tego co sie orientuje do gry w Diuk-a jest wymagany sterownik
IPX, ale nie jest wymagane stawianie zaraz Novla czy czegos tam. To co
masz wystaczy. U nas jakis czas temu chlopaki grali w ta gre i twierdza
uparcie (mimo tortur :-)), ze ladowali tylko IPX-a i dzialalo.

        Pozdrawiam
                Andrzej

< Andrzej Pieta | ap_at_lew.tu.koszalin.pl ap_at_puma.tu.koszalin.pl ----\\
< | andrzej_at_kos.man.koszalin.pl \\