Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 15:44:19 MET DST

In pl.comp.pecet Tomek Rubaj <trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl> wrote:
TR> stronie barykady. SA JESZCZE INNI!!! No dobra, przyznam sie: Moge
TR> widziec i pisac polskie literki (poza 1 drobna ?, i jak widze jeszcze
Może i widzisz, ale piszesz błędnie...
http://www.agh.edu.pl/ogonki/
TR> ?). Ale wiem, ze sa ludzie, ktorzy czytaja poczte na jakichs dziwnych
TR> terminalach podlaczonych do dziwnych unixow albo na jakichs XT jako
TR> terminalach (mniejszy problem). Co wiecej, nie musi to byc w Polsce... I
TR> teraz wkraczasz ty i mowisz: Przechodzmy na polskie literki bo ja moge.
Kolejna osoba zabierająca głos w sprawie, o której nie ma pojęcia.
Po to wymyślono MIME, żeby list np. z polskimi ogonkami mógł być
odczytany nawet w komputerze nie wyposażonym w polskie znaki, albo w
wyposażonym w inne niż iso-8859-x kodowanie...

TR> I publicznie zadaje pytanie: czy 15% to wystarczajaco malo?
Dużo, ale prawie wszyscy z tych 15% sami siebie na to skazują.

--c

ps. Apel do ludzi biorących w dyskusji o ogonki - poczytajcie
http://www.agh.edu.pl/ogonki/
dobrze też byłoby poczytać RFC1521,1522, albo inne dokumenty o mime