Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 16:30:49 MET DST

In pl.listserv.polip Tomek Rubaj <trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl> wrote:
TR> Dobra, podejdzmy tak do tego problemu: Na poczatku w internecie przyjal
TR> sie standard bez polskich znakow. Wiec dlaczego uzywasz jakichs zuczkow,
Jak zaczniemy wymieniać co było na początku, to.............

TR> ktorych nie widze. Piszesz z bledami!
TR> Kretynizm? Tak, kretynizm. Jak sam widzisz nie da sie do wszystkich
TR> problemow podejsc w ten sam sposob.

Wiesz - jak widzę takie listy, to mam ochotę nazywać ludzi tak piszących
kretynami. Dlaczego? Z wyników badań ;) przeprowadzonych przez Szymona
Sokoła wynika, że tylko 15% artykułów w hierarchi pl.* została napisana
przez programy, które ogonków nie wspierają. A jak na razie większość
listów jest bez ogonków. Dla mnie oznacza to, że dość spora liczba osób
nie potrafi skonfigurować swojego oprogramowania (albo z lenistwa, ale
na jedno wychodzi) mimo tego, że taka możliwość istnieje. A to trudne nie
jest. Uwaga: w/w określenie nie dotyczy się tych, którzy używają
oprogramowania, które z ogonkami sobie nie radzi. Choć dziwie się, że
nadal tego używają. No cóż - przyzwyczajenia....

Czemu mam rezygnować ze swojego języka dla 15-20% użytkowników?

--c