Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Tomek Rubaj (trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 08:57:28 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski wrote:
> Jesli nie mozesz pisac z ogonkami lub sprawia Ci to problemy, to
> przede wszystkim zrob zeby nie bylo to dla Ciebie problemem - nie powinno
> Ci to wiele czasu zajac. Dopiero wtedy wlaczaj argumenty ideologiczne.
> To chyba uczciwe podejscie?

Nie przypisuj mi pewnego dziwnego sposobu myslenia. Fakt, ze moge czytac
(i pisac) polskie znaczki nie musi od razu stawiac mnie po twojej
stronie barykady. SA JESZCZE INNI!!! No dobra, przyznam sie: Moge
widziec i pisac polskie literki (poza 1 drobna œ, i jak widze jeszcze
š). Ale wiem, ze sa ludzie, ktorzy czytaja poczte na jakichs dziwnych
terminalach podlaczonych do dziwnych unixow albo na jakichs XT jako
terminalach (mniejszy problem). Co wiecej, nie musi to byc w Polsce... I
teraz wkraczasz ty i mowisz: Przechodzmy na polskie literki bo ja moge.
Niech bedzie... jest was troche wiecej.

Powtarzam wiec po raz trzeci pytanie: Czy warto utrudniac zycie innym?
(sprawdz moj poprzedni list na okolicznosc pelnej wersji tego pytania)
Z ostatniej chwili: Przeczytalem wlasnie list z informacja ze ok 15% w
hirarchi pl.* zeczywiscie korzysta z readerow, ktore nie moga obslozyc
polskich znakow (reszta moze, ale niechce im sie albo nie potrafi)

I publicznie zadaje pytanie: czy 15% to wystarczajaco malo?