Re: czy ktos spotkal wirusa Hare Krsna

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 16:12:47 MET DST

Marcin Madrzak wrote:

> Napisales o wirusach pod Unixem. Czy wiesz cos na temat SCO Unixa System
> V i wirusow. Czy system dzialajacy pod rygorem bezpieczenstwa C2 rowniez
> moze byc narazony na ataki wirusow. Jesli tak to czy sa one w stanie
> (zakladam ze wirus zostal wprowadzony do systemu przez zwyklego
> uzytkownika - nie root'a) powaznie uszkodzic system i rozprzestrzeniac
> sie w sieci.

Tak sie sklada, ze nie pisalem o wirusach w Unixie tylko podalem linki
do programow antywirusowych, ale to nie jest wazne.
Pierwsze wirusy byly napisane na Unixa (Trojan Horses, Logic Bombs,
Internet Worm, itd). O ile wiem C2 nie jest idealem.
Zeby sie nie wymadrzac nabyta wiedza odsylam do:
http://www.cyber.com/papers/networks.html

Bardzo ciekawe artykuly!

--
Marek Baczek