Re: Licencja i Microsoft

Autor: Janusz (netlink_at_telbank.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 15:13:39 MET DST

> Moj wniosek z tej historii (niegodny informatyka ktorym jestem):
> STRZEZ SIE LEGALNEGO OPROGRAMOWANIA !!!!
>
> gabrys.

Nie będę przytaczał żadnych przykładów ze swojego życia (aby nie zanudzać),
ale pod powyższym zdaniem podpisuję się obiema rękami.
Myślę, że dopóki przeciętny handlarz programów będzie traktował je tak
jakby sprzedawał kapustę, nie należy wydawać pieniędzy na licencje.
Inaczej nie firmy softwareowe nigdy nie poprawią traktowania klientów.

Janusz