Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 14:45:59 MET DST

Pawel F. Gora <gora_at_if.uj.edu.pl> wrote:
: Czytam ja sobie i czytam dyskusję, którą powyższa propozycja wywołała,
: a tak naprawdę ja nie widzę _sensu_ samego głosowania. No bo jeśli wynik
: będzie "tak", to czy listy pisane bez ogonków będą automatycznie kasowane
: czy co?! I na odwrót, jeśli wynikiem będzie "nie", to kasowane będą listy
: z ogonkami? Po kiego grzyba całe to głosowanie?

Na przykład we wstępie na stronę ogonkową napisałem że na polskich newsach
już się pisze po polsku. Tak mi się wydawało i uznałem za właściwe
zachęcić ludzi żeby też nie wstydzili się pisać po polsku zamiast
polskawo.

Ale to przecież w gruncie rzeczy tylko moja prywatna opinia.
A ktoś początkujący oczekuje np. od strony ogonkowej informacji
rzetelnych a nie tylko moich subiektywnych opinii. Mnie się
głosowanie wydawało niepotrzebne (miałem wrażenie że to już zostało
ustalone "samo z siebie"), ale jeśli jednak okaże się, że "ogół" nie
chce pisać po polsku, to trzeba będzie ten wstęp zmienić.

Taki sens widzę w głosowaniu. Hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow