Re: Licencja i Microsoft

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 15:43:24 MET DST

Janusz <netlink_at_telbank.pl> wrote in article
<01bb8645$b5578da0$4131b7c2_at_ns1.telbank.pl>...

> Nie będę przytaczał żadnych przykładów ze swojego życia (aby nie
zanudzać),
> ale pod powyższym zdaniem podpisuję się obiema rękami.
> Myślę, że dopóki przeciętny handlarz programów będzie traktował je tak
> jakby sprzedawał kapustę, nie należy wydawać pieniędzy na licencje.
> Inaczej nie firmy softwareowe nigdy nie poprawią traktowania klientów.
>
> Janusz

Czyli w zasadzie tylko kupowanie kradzionych Mercedesow poprawi podejscie
Mercedesa do rynku Polskiego? Coś naciągana ta logika........

Mysle ze poprostu trzeba tam kupowac gdzie traktują klienta jak klienta i
ci gorsi sprzedawcy pojdą z czasem torbami. Glosujemy portfelami.....