Re: os2 i internet - GLUPIE PYTANIE

Autor: Piotr Wisniewski (zwierzak_at_zoo.usr.psych.uw.edu.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 23:13:58 MET DST

Witam!

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:

: On ma ten sam problem co ja. workstation z OS podlaczona do kabla za
: serverem NW. jemu nie dziala, a mi dziala. chyba ze juz rozgryzl
: opcje ROUTING w TCP/IP Configuration :))))) bez prawidlowego
: ustawienia tej opcji nie ma prawa ruszyc. zreszta juz wyslalem list z
: wyjasnieniem, mam nadzieje ze on przeczytal.

Czy moge prosic o kopie???
Wlasnie w ramach zubozania mr. B.G. namowilem znajoma z pracy na OS2,
i usiluje zmusic go do kolaboracji z siecia wydzialowa.
Na drugim koncu druta sa Novelle 3.11 i 4.0, oczywiscie IPX.
Na stacji jest OS2 Warp PL z emulatorem WIN 3.1.

A!
I gdzies ty znalazl to TCP/IP Configuration ?????
Czy to jest w standartowym zestawie OS2 , czy trzeba dograc
TCP/IP for OS2 ???

Dzieki za odpowiedz...

Zwierzak.

zwierzak_at_freud.psych.uw.edu.pl