Re: os2 i internet - GLUPIE PYTANIE

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 11:46:35 MET DST

January Weiner wrote:

> Ja przepraszam za glupie pytanie, w ogole, przepraszam ze zyje. Pytanie
> brzmi jak nastepuje:
> - czy zwykly OS/2, nie Connect, zwykly OS, na maszynie z karta
> sieciowa podlaczonej do sieci Novella 3.1 moze miec dostep do Internetu,
> podobnie jak to jest np. z Win 3.1? To znaczy, czy bedzie sie np. dalo
> uruchomic PMaila, czytnik newsow, WebExplorera...
>
> Bo jesli nie, to zdaje sie zrobilem w konia wlasnego ojca,
> namawiajac go usilnie na OSa... (mam mu go zainstalowac w przyszlym
> miesiacu).

> [...]

Mysle ze nie bedziesz mial zadnego problemuze standardowym OS/2. Ma on
wbudowane wszystkie potrzebne zbiory do komunikacji z Internetem.
IBM.NET jest siecia ktora jest przystosowana do obslugi wlasnie OS/2.
Mysle (bazujac na informacjach od mojego OS/2 guru) ze mialbys wieksze
problemy z podlaczeniem wersji connect niz standard.

Nie szukaj tanich biletow do Brazylii. Wybor inny niz Microsoft musi byc
dobrym wyborem z zalozenia.
Ja niestety nie mam wyboru, jak na razie.
Powodzenia.

Grzegorz