Re: os2 i internet - GLUPIE PYTANIE

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 08:45:09 MET DST

> From: marius.tomaschewski_at_hamburg.netsurf.de (Marius T.)

> Czekajcie!
>
> 1. Czy wyjscie do Internet'u jest przez ten PC pod OS/2?
>
> 2. Jesli tak, przez co osiagasz ten Novell? Przez TCP/IP czy IPX?
> Jesli IPX, to nie ma problemu. Lecz jesli przez TCP/IP, to Dialer
> do Internet bedzie krzyczal, ale pojdzie, jesli sie dobrze ustawi.
> Oczywiscie potrzebujesz troszke wiecej niz sam IAK :-)
>
> 3. Jesli nie, to nie ma problem'u.
>
> Wszystko zalezy od konfiguracji.
>
> Marius.

On ma ten sam problem co ja. workstation z OS podlaczona do kabla za
serverem NW. jemu nie dziala, a mi dziala. chyba ze juz rozgryzl
opcje ROUTING w TCP/IP Configuration :))))) bez prawidlowego
ustawienia tej opcji nie ma prawa ruszyc. zreszta juz wyslalem list z
wyjasnieniem, mam nadzieje ze on przeczytal.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |