(no subject)

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 12:55:40 MET DST

Piotr Pekala napisal(-a) :

> A mnie sie wydaje, ze jednak SMP ma lepszy przyrost mocy obliczeniowej ze
> wzrostem liczby procesorow w porownaniu z systemami z pamiecia
> rozproszona.
> Ale moze sie myle ?

Masz racje. Ale wyobras sobie taka sytuacje:

Osrodek obliczeniowy. 8 facetow ma komputery, kazdy z nich klasy P100 + 32MB
ramki. Szybka karte sieciowa (np. 100Mbps). Normalnie kazdy z nich liczy
sobie na swojej maszynie, ale kiedy zechce (i napisze kod ...) to puszcza
tak ze mnozy sie to talatajstwo na sasiednie i liczy ... wszedzie. Oczywiste
ze nie osiagniesz mocy 8 x jeden_komputerek ale zawsze zakrecisz sie kolo 7
x jeden_komputerek a to juz warto. A moze dalej nie warto i trzeba kliknac w
"otoczenie sieciowe" albo w "The Internet" ?

--
-w