Re: Patche do OS/2

Autor: Rafal Gralak (ralph_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 11:11:11 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:

> Wlasnie zainstalowalem sobie patche do OS/2 . problem w tym, ze mam
> polskiego os/2 warp connect, a patche sa po jengielsku. tak ze teraz
> mam polish-angielskiego warpa. ale nic to. najgorsze, ze wzarlo mi
> polska klawiature programisty. ten durny driver z patcha obsluguje
> tylko maszynistke, a ja tego nie znosze bo znaki specjalne sa
> praktycznie nieosiagalne.

Radzilem sobie kopiujac przed zainstalowaniem fixpacku17 drivery z
oryginalnego Warpa. O ile mnie pamiec nie myli sa to:
\keyboard.dcp
\boot\keyboard.sys
\mdos\doskrnl
\mdos\vkbd
\dll\pmmerge.dll (to chyba najwazniejsze)
Mam wrazenie ze o czyms zapomnialem...
Po zainstalowaniu patchy nadpisuje w/w sterowniki. Trzeba to zrobic w sesji
cmd.exe lub po wystartowaniu z dyskietek (w sesji WM czepia sie pmmerge).
Najciekawsze, ze w zasadie to dziala, ale nie w 100 %. Np. sa problemy z
klawiatura w sesji Win-OS.

[ciach]
> wiec zwracam sie z pytaniem. czy ktos widzial fixup 17 ale w wersji
> polskiej ?

Nie ma :((( Szukam juz 3 mce (moze sie ktos zlituje i namierzy)

3m sie

--
							Ralph++