Re: wydzwaniacz

Autor: Romuald Zylla, Tech.Univ. of Łódź Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 13:23:59 MET DST

At 10:39 96-08-17 +0200, you wrote:
>Mam klienta, ktory zazyczyl sobie dosyc specyficznego programiku i odtad
>jestem w powaznym klopocie.
>Otoz ma to byc ni mniej ni wiecej tylko automatyczna sekretarka, pracujaca w
>windows (tfu! tfu!). Program ten powinien nie tylko przyjmowac przez modem
>telefony i zapisywac je na dysku, ale (i tu zaczynaja sie schody) wydzwaniac
>do klientow do oporu, a dodzwoniwszy sie odtwarzac zapisana wczesniej
>wiadomosc glosowa, nagrana na dysk. Dodam, ze powinno to wspolpracowac z
>voice-fax modemem. Moze ktos bylby w stanie mi pomoc?
> Ralph++
 Japonski Canon robil kiedys kmputer o nazwie Navigator.
 Byl to AT z karta EGA, monitorem mono/gray, mysza, modemem, FAXem,
 telefonem, drukarka typu FAX (papier termoczuly) i drukarka InkJet
 W rzeczywistosci to byly dwa komputery AT + jakis oparty na procesorze
 komunikacyjnym NEC zintegrowane ze soba tak, ze pelnily role calego biura.
 Funkcje komunikacyjne mogly byc sterowane przez dotykanie palcem ekranu.
 Przychodzace rozmowy nagrywaly sie na dysku, faksy oczywiscie mozna
 bylo zaprogramowac co do godzin rozsylania itd, itp.

 Taniej bedzie kupic ten komputer niz pisac od nowa taki program.

R.
  ------ PeCetologia jest nauką eksperymentalną ! ------