Patche do OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 17:44:08 MET DST

Wlasnie zainstalowalem sobie patche do OS/2 . problem w tym, ze mam
polskiego os/2 warp connect, a patche sa po jengielsku. tak ze teraz
mam polish-angielskiego warpa. ale nic to. najgorsze, ze wzarlo mi
polska klawiature programisty. ten durny driver z patcha obsluguje
tylko maszynistke, a ja tego nie znosze bo znaki specjalne sa
praktycznie nieosiagalne.

druga sprawa. przeciez binaria maja zasoby. wiec dlaczego ten durny
patch nie sciagnal zasobow z polskiej wersji zeby mi zostaly polskie
napisy ? tak samo robil necrosoft jak ten "upgrade" grrrr.....

trzecia, a wlasciwie pierwsza sprawa. wzarlo mi klawiature.
probowalem podstawic stary zbior keyboard.costam , ale kicha. niby
dzialal, ale wogole nie zauwazal "kontrowersyjnych" klawiszy, ktore
moglyby byc posadzone o to ze wprowadzam polski znak. tak wiec np. NC
napisac sie nie dalo. wrocilem do tego poprzedniego drivera. niech
to, trafilo polska klawiature.

wiec zwracam sie z pytaniem. czy ktos widzial fixup 17 ale w wersji
polskiej ?

mimo tych niespodzianek pozostaje przy warp. pozajezdzam go, a co :))
windowze juz zajezdzilem. nie wytrzymuje ze mna 5 minut :)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |