Re: Jaki OS (bylo -> Re: Poszukuje pod OS/2)

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 11:02:29 MET DST

Piotr Pekala napisal(-a) :

> Dla moich zastosowan potrzebuje taki system, ktory pozwoli jednoczesnie
> uruchamiac aplikacje DOS+DPMI (mam takich sterty z, ktorymi ciagle licze,
> mierze etc) i te, ktore efektywnie potrafia wspolpracowac z Unix-ami.
> Gdybym nie potrzebowal uruchamiac starych (po co mam przenosic na Linux-a,
> skoro dziala dobrze pod DOS i pod Linuxem NA PEWNO nie dzialaloby lepiej

Na PEWNO to Kopernik nie zyje i to tez nie wiadomo w ktorym wymiarze. Nie
rzucaj takich sadow zbyt szybko.

> ?) wlasnych programow, pewnie juz dawno bym siedzial na Linux-ie albo
> innym takim..
> A tak nie mam wyboru, tylko OS/2 :))

To i tak dobrze ze taki wybor Tobie pozostal ...

> Jednak pewne cechy samego systemu operacyjnego decyduja o jego
> zastosowaniach.
> Na dobra sprawe po co mi system wielodostepny na stacji roboczej ?
> Wystarczy wielozadaniowy.

Hi, hi, widac ze nie pracowales dluzej na innym unixie, to jest cos nieco
wiecej niz wielo(...).

> P.S.: Moze jednak nie ciagnijmy tego watku, pleaseee !

Ups, przepraszam, za pozno przeczytalem :-(

--
-w