Re: Dlaczego NT nie nadaje sie do obliczeń ? (było: Re: Win NT i dual Pentium)

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 10:57:11 MET DST

Greg Trzaska napisal(-a) :

> Z drugiej strony mam wrazenie ze Linux jak do tej pory nie pracuje w
> maszynach wieloprocesorowych.

Bledne wrazenie. Jesli chcesz wyniki moge podeslac. Nie jest to sukces bo
nie stac mnie na wiecej niz 2xP75 ale dziala. I to dziala na pewno od ponad
roku czasu (plyta oczywiscie ASUS PCI/I-P54NP4, juz nie produkowana;
testowalem na nowszych oraz na GigaByte i dziala COOOOL);

> Jesli chcesz pracowac na kilku procesorach to mysle ze lepiej jest kupic
> kilka komputerow w sieci.

Oczywiscie ze tak. I, co wiecej, to jest bardz oszeroki temat, zwlaszcza
wobec czegos takeigo jak clusters.

--
-w