Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 19:37:55 MET DST

Witam!
Mam dysk 2.6GB. Podzielilem go na 2 partycje - primary na ktorej jest
dos, i extended, na ktorej siedza sobie dyski logiczne: 2gb oraz dwa
male po 150mb. Chce na tym czyms zainstalowac jednoczesnie: dos,
winNT, os/2 i ew. jakis linux. Jesli chodzi o miejsce na dysku, to
jest go az za duzo, natomiast jest problem z iloscia partycji, ich
wzajemnym polozeniem i startowaniem wlasciwego systemu. Dla
ulatwienia dodam, ze os loader z winNT nie potrafi (raczej: nie chce)
dzialac z os/2, a boot manager z os/2 dziala z NT i linuxem tylko
czesciowo. Rownoczesnie chcialbym, zeby wszystkie dyski byly
fatowskie (wiem, wiem... ale mam swoje, narpawde wazne, powody).
Rownoczesnie nie bardzo widze mozlwiosc zmiany aktualnego ulozenia
partycji - tzn. musi byc uklad: dos na primary, a reszta na kolejnych
dyskach logicznych na extended. Czy ktos ma jakies pomysly?

karpio

PS. Na tak duzych dyskach nie dziala poprawnie partition magic :(

PS2. Oczekuje sensownych odpwoiedzi a nie dyskusji nie na temat.
Prosze, aby Pan Pawel Wimmer nie zabieral glosu w tej sprawie.