Re: os2 i internet - GLUPIE PYTANIE

Autor: Marius T. (marius.tomaschewski_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 22:13:43 MET DST

In article <4ufapu$nu0_at_olorin.nask.pl>,
agatek_at_chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) wrote:
>January Weiner <uxjweine_at_if.uj.edu.pl> wrote:
>: - czy zwykly OS/2, nie Connect, zwykly OS, na maszynie z karta
>: sieciowa podlaczonej do sieci Novella 3.1 moze miec dostep do Internetu,
>: podobnie jak to jest np. z Win 3.1? To znaczy, czy bedzie sie np. dalo
>: uruchomic PMaila, czytnik newsow, WebExplorera...

>Musialbys miec pakiet tcp/ip dla os'a - rzecz droga (zobacz cennik na
>perycie lb tch). Jest jeszcze polegalne tzw. free tcp ale nie mialem
>przyjemnosci. Jak serwer jest blisko to mozna by po szeregowym. A, i
:-((
> [...]

Czekajcie!

1. Czy wyjscie do Internet'u jest przez ten PC pod OS/2?

2. Jesli tak, przez co osiagasz ten Novell? Przez TCP/IP czy IPX?
Jesli IPX, to nie ma problemu. Lecz jesli przez TCP/IP, to Dialer
do Internet bedzie krzyczal, ale pojdzie, jesli sie dobrze ustawi.
Oczywiscie potrzebujesz troszke wiecej niz sam IAK :-)

3. Jesli nie, to nie ma problem'u.

Wszystko zalezy od konfiguracji.

Marius.

--
|  "[...] denke niemals an die Zukunft.    |