Myszki. Jak to podlaczyc?

Autor: Tomek Rubaj (trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 11:19:57 MET DST

Na czym polega problem?
Znajomy musi zbadac zachowanie sie myszek (nie tych komputerowych) pod
wplywem jakichs tam lekarstw. Buduje labirynt i chce umiescic w
instotnych miejscach fotokomorki, zeby wiedziec ile razy taka myszka
tamtedy przejdzie.
I teraz pytanie: Jak to podlaczyc do peceta (tanio i skutecznie)?
Czy da sie moze to podlaczyc do Centronics? Jesli nie bezposrednio to
jak?
Fotokomorek bedzie chyba z piec (nie wiecej niz 8).
Ja mam sie zatroszczyc o oprogramowanie tego (zatroszcze sie w razie
czego).
Kazdy pomysl na wage zlota.
                        TRubaj.