Re: Win NT i dual Pentium

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 11:05:56 MET DST

Jarek Lis napisal(-a) :

> No nie wiem Wojtku. Jesli pojedzynczy szybki procesor ma moc obliczeniowa
> wieksza niz dwa wolne, a tak Karpio sugerowal, to nie widze specjalnych
> powodow, zeby dwa dzialaly na obliczeniowce szybciej.

... moze?

> : Co jeszcze nic nie znaczy. Jak wytlumaczysz powstanie 2xPpro?
>
> Normalne - wy chyba zapominacie, ze sa uzytkownicy, ktorym moc nawet
> najszybszego procesora nie wystarcza, i potrzebuja takich kilku...

Jak zwykle, w sposob efektowny odchodzimy od tematu. W tej chwili rozwija
sie aktualnie kilka kierunkow, jeden z nich to wlasnie wieloprocesorowosc na
poziomie tych ubozszych procesorkow. Poza tym jest jeszcze ten dorbiazg ze
nie widzialem jeszcze poprawnej optymalizacji na PPro a na P juz kilka
programow generuje dosc ladny kod (choc nie uwidzisz go w windoze ...).

ps. W sumie kazdy moze sie pomylic (jako powiedzial jez schodzac ze szczotki
klozetowej), moze rzeczywiscie PPro bedzie lepsze. Problem tylko w tym ze on
nie jest prostym skalowaniem Pentium ...

--
-w