Re: modem i NT

Autor: Tomek Kaminski (kaminski_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Sun 11 Aug 1996 - 22:39:34 MET DST

cut
>P.S. w zamierzchlych czasach zdarzalo mi sie niepokoic, wtedy jeszcze PTT.
> Z pozytywnym skutkiem. Ostatnio skutkow nie widac - pewnie problem
> zbyt skomplikowany.
>
>: "Nowe" centrale tonowe instalowane u nas obecnie, sa to urzadzenia,
>: ktore na zachodzie byly nowoczesne w latach 70tych ;)
>
>Moje sledztwo mowi, ze to nie tyle centrale, co lacza pomiedzy centralami
>albo lacza pomiedzy czesciami central sa winne. I raczej nie jest to
>kwestia nowoczesnosci, tylko umiejetnosci skonfigurowania...

Dzieki za rady.
Pomoglo zmniejszenie predkosci do 24k. Oznacza to, moim zdaniem,
ze zostalo obciete pasmo i to ponizej jakich 3200Hz, lub tez powyzej
tej czestosci sa silne znieksztalcenia. (dla protokolow V34 i VFast
wymagane jest co najmniej takie pasmo - do 3k200.)

A ciekawe jakie sa normy TPSA, jakie pasmo jest wymagane ?

pozdrawiam,
Tomek Kaminski