Re: modem i NT

Autor: PW (gotnoemail_at_sorry.com)
Data: Sun 11 Aug 1996 - 20:17:03 MET DST

--
Mam dokladnie ten sam system, ten sam modem i ten sam problem. Walczylem
dlugo i zazarcie => doszedlem nawet do powaznych zmian w pliku modem.inf
i... nic. Polaczenia z Telekomunikacja jak sie zrywaly tak sie zrywaja
(lacze sie glownie z nr 0,202122).
Siegnalem w koncu po instrukcje modemu i znalazlem rejestr S86.
Wpisujesz "AT S86?" i modem oddaje ci cyferke => sprawdzasz w tabelce i
masz przyczyne ostatniego rozlaczenia. Pytanie za 100 punktow: jaka
cyferka zwracana jest najczesciej???
Otoz: 012 => znaczy to w wolnym przekladzie "Remote modem initiated a
normal disconect". Co panstwo na to?
Wczesniej uzywalem pozyczonego Zyxela i polaczenie bylo jak stal. Teraz
70% polaczen konczy sie "Remote modem initiated a normal disconect". Nie
mam pojecia, jak to zinterpretowac. Najwiecej porazek jest w godzinach
dziennych. W godzinach wieczornych, nocnych i nadrannych moj V34i chodzi
jak tropikalna burza. Nadmieniam, ze moja centrala oznakowana jest jako
"Obiekt zabytkowy prawnie chroniony".
Czuwaj!
ps:
Polaczenia z okolicznymi BBSami rowniez padaja {:--(
    :::
  (:@|@:)
   :\_/:
   :...: