Re: Conner CFS540A

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Sun 11 Aug 1996 - 12:15:42 MET DST

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl> wrote:
GS> i przy okazji rada. jak sie cos robi na dysku, to nie mozna sobie
GS> hasac raz LBA, raz NORMAL. albo jedno, albo drugie. przy zmianie z
GS> jednego na drugie wystarczy przepartycjonowac dysk (a raczej nalezy)
ta, racja...
ale czy przepartycjonowanie jest potrzebne?
wydaje mi sie, ze wystarczylo by przeliczyc dane zapisane w tablicy
partycji
przynajmniej jesli chodzi o partycje Dosowe - nie ma w nich zadnych
danych, ktore by byly jako C/H/S, a po zmianie z LARGE na
NORMAL kolejnosc sektorow zostaje ta sama
wnioskuje z tego, ze wystarczy przeliczyc dane w tablicy partycji
tak, aby trafialy w ta partycje po zmianie trybu...

--c