modem i NT

Autor: Tomek Kaminski (kaminski_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Sat 10 Aug 1996 - 18:47:03 MET DST

Czesc,

Od klku dni moje polaczenie modemowe "pada" - bez widocznej przyczyny,
nie ma zadnych bledow transmisji.
Szukajac przyczyny, stwierdzilem, ze stara centrala (pulsowa) zostala
wymieniona na nowa (tonowa). Zmienilem oczywiscie ATDP na ATDT -
bez rezultatu.
Dzieje sie tak przy polaczeniach z roznymi providerami - wiec zerwanie
transmisji odbywa sie gdzies w TPSA.

Uzywam NT i RAS, ktory pozwala na wylaczenie CALL WAITING (czy moze to
byc przyczyna ?) przy uzyciu prefiksow *70, i 70# - dalej bez roznicy.
Modem Zoom V.34I, tak w ogole bez zarzutu.

Walcze z tym juz dwa dni i brak mi pomyslow - wszelkie sugestie mile
widziane.

Tomek Kaminski.