Re: Windoz NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 11:42:04 MET DST

> Date sent: Fri, 9 Aug 1996 11:06:47 +0200
> From: Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.waw.pl>

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Nie obraze sie za to ale powiem tylko tyle, ze ty instalowales (probowales)
> 6 razy NT a ja robie to nawet i kilka razy w tygodniu (komercyjnie) a w NT
> zaczynalem sie bawic jakies dwa lata temu (wtedy bylo NT 3.1 potem 3.5 i tak
> dalej az do NT 4.0) wiec nie mow mi jak instalowac NT.

nie wiem czy zauwazyles, ale stwierdzilem bardzo dokladnie, mowie
o fanatykach necrosoftu co nie wiedza jak zainstalowac. poniewaz ty
wiesz, wiec poprzedni list z oczywistych wzgledow nie byl do ciebie
adresowany. ale niewazne. ja sie pobawilem, i poprzewracalem na
wszystkie strony tylko NieTe 3.51 uorkstajszon :)

> Co to znaczy "prawidlowo"? Jak masz cd-rom atapi to NT wykrywa go bez
                                                      ^^^^^^^^^^
                                                  ponizej komentarz.

> Jesli masz kontroler SCSI, na nim CD i NT go nie wykrywaja bo nie maja
> driverka do takowego to po nie udanej detekcj kontrolera masz wybor albo
> lecisz dalej z dyskietek (bo nie widzi CD) albo wlozysz mu dyskietke z
> driverkiem pod NT do twojego kontrolera co z kolei umozliwi dostep do CD.

tak sie sklada, ze tak jest w kazdym porzadnym instalatorze, wiec
nowiny nie przyniosles :))

> ^^^^^^^^^^^
> A co on ma tam niby
> zle wybrac?

               ano wlasnie, mi za chiny nie chcial wykryc atapi.

> Nie wiem co masz za sprzet i jak ty instalowales to NT, ze dopiero za 4
> razem ci sie udalo.

przez glupote. nadzialem sie na to, ze przy wyborze listy driverow
instalator pokazywal mi tylko koncowke, a ponizej kilka pustych pol.
myslalem ze jest ich tylko tyle, a on sie darl o 4ta dyskietke. no
coz, to byla po prostu moja glupota ze uwierzylem co mi pokazuje
instalator :)

> Czego tam sie trzeba uczyc zeby zainstalowac NT?!?

mowilem ogolnie, nauczyc sie instalowac i samego systemu.
a od instalatora nauczylem sie tego, ze nie moge wierzyc w to co
widze.

> Instalacja NT wcale nie jest taka trudna bo coz moze byc trudnego przy
> wkladaniu po kolei trzech dyskietek (CD) i czytaniu (wymagana skromna znajomosc
> angielskiego) tego co sie swieci na ekranie.

i wymaga domyslenia sie, ze powyzej tej niby krotkiej listy
jest jeszcze kilka niezbednych driverow, m.in. atapi.

> A jak masz sprzet do d... to

tak sie sklada ze jestes w bledzie :) ale to nic. wybaczam :))

> sie nie dziw jak ci sie potem kernel wysypie z calym ekranem rejestrow.

kernel ani razu mi sie nie wysypal. za to caly "system" potrafil
mi sie zatrzymac na dobrych kilka sekund nic nie robiac, po czym jak
gdyby nigdy nic ruszal znowu. chwale w nim jedynie to, ze jak
aplikacja sie wysypie to NTek z reguly przezywa. z reguly, bo nie
zawsze.

Piotrek

w kazdym badz razie dzieki za uwagi. pozdrawiam,

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |