Re: os2 i tcpip i internet

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 11:23:36 MET DST

Marcin Kycia <MARC_at_bachus.1lo.lublin.pl> wrote:

: Od dwoch dni konfiguruje OS/2 Warp Connect aby zadzialal w Internecie.
: Jak na razie osiagnalem lokalnego Novell'a i nie moge wyjsc dalej w
: swiat.
: Mam wrazenie ze dobrze wpisalem poszczegolne IP Adresy.
: (server Novellowy ktory jest moja bramka na swiat ma IP: 193.59.31.65

: brodcasting IP adress : 193.59.31.255 ( ??? )

???=a jaka jest maska (netmask) ?

: destination adress : 193.59.31.65 ( ??? )

: pozostale ustawienia sa raczej oczywiste.
: Z checia podyskutuje z kims komu udalo sie podlaczyc Connecta do
: Internetu.

W czym problem ? Czy w tym ze ne widzi innych maszyn i jest host
unknown za każdym razem ? Nie mam pojecia o novellach ale aby Ci działało
jak trzeba to ten serwer nowelowy musi przepuszczać pakiety w obie strony a
jeśli to robi (działało pod dosem ?) to pewnie znaczy że pominąłeś adres
nameserwer'a (czy warp łączy się z adresem podanym numerowo ?)

--
                                                              Marcin Debowski