Re: Windoz NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 13:53:59 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:
: > From: Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.waw.pl>
: > Jesli masz kontroler SCSI, na nim CD i NT go nie wykrywaja bo nie maja
: > driverka do takowego to po nie udanej detekcj kontrolera masz wybor albo
: > lecisz dalej z dyskietek (bo nie widzi CD) albo wlozysz mu dyskietke z
: > driverkiem pod NT do twojego kontrolera co z kolei umozliwi dostep do CD.
:
: tak sie sklada, ze tak jest w kazdym porzadnym instalatorze, wiec
: nowiny nie przyniosles :))

Slusznie. Dlaczego kupujecie sprzet bez nalepki "NT compatible" !.

: > Czego tam sie trzeba uczyc zeby zainstalowac NT?!?

Oj trzeba, trzeba. Trzeba miec spora wiedze, zeby zlokalizowac co nie
dziala, dlaczego, i czego szukac.

Zanim NT ruszylo u mnie na 99% minely trzy dni.
Na 100% sukcesu chyba nie ma szans...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |