Re: Serwisy. bylo - WDC AC2340 - Pytanie

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 17:13:25 MET DST

At 16:00 03.08.96 +0200, you wrote:

>To ostatnie zdanie jest jak najbardziej prawdziwe. Typowy syndrom
>dobrego administratora: Zatrudni sie takiego, ten zorganizuje sobie
>dobrze prace i pozniej "nic" nie robi, wiec po co nam czlowiek, ktory
>nic nie robi? Zatrudnia sie wiec zamotancow, ktorzy ciagle cos robia -
>system sie sypie, ale pan Zdzisiu "bardzo" sie stara i ciagle biega od
>komputera do komputera.

Doooklaaadnie :(((
Dwa lata minely odkad skonczylem uruchamiac i organizowac siec w pewnej
duzej firmie i jako ten 'co nic nie robi' stalem sie tam za drogi. Przez te
dwa lata bylo tam trzech 'zdolnych'. Ten trzeci (oj zapracowany, biedaczek)
poszedl od 01.07 na urlop i poproszono mnie o zastepstwo. Obejrzalem system
i wlosy stanely mi deba i pod pachami. Z lenistwa (a jakze!) siadlem na dwa
dni (raczej noce - dezorganizowac firmy wszak nie mozna) na czterech
literach i doczyscilem. Potem tylko co rano dzwonilem do sekretarki
informujac gdzie bede by mozna mnie zlapac. Przez prawie miesiac potrzebny
tam bylem raz przez kwadrans. Z facetem (tym 'trzecim') rozmawialem wczoraj
i nie mogl sie nadziwic czemu go nie szarpia - pytal czy tak personel firmy
oniesmielilem.

>[...] - przepis na podrasowywanie.
>
>przepis dobry, ale faktem jest, ze nie nalezy trzymac na takim dysku
>zby waznych danych przez kilka tygodni.
> Marek Ciesielski

Oczywiscie. Gdy sie cos 'rasuje' to oprocz testow i pomiarow potrzebny jest
i sprawdzian praktyczny.
W owym 'przepisie' zapomnialem ponadto o zagrozeniu dla innych partycji,
przepraszam i mam nadzieje, ze nie spowodowalem klopotow.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)