Re: WDC AC2340 - Pytanie

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 17:13:23 MET DST

At 15:59 03.08.96 +0200, you wrote:
> Andrzej> pio2 - caviar 340 pociagnie to z palcem w.. :) a bedzie
> Andrzej> szybciej.
>
> Do wszystkich którzy by chcieli próbować -- nie róbcie tego. Sam
>sobie w ten sposób załatwiłem swego czasu spore kawałki dysku. DOS
>postanowił popisać sobie poza swoją partycją i zasmarował pierwsze
>kilka mega partycji Linuxowej.
>
>Jan Rychter

Przypuszczam, ze to raczej nie 'DOS postanowil' tylko 'sterownikowi
dyskowemu odbilo' i sam juz z pospiechu nie wiedzial co robi lub 'dysk
dostal krecka' i pisal byle co i byle gdzie.
Przestroga jednak sluszna. Sam odpisujac na pierwotny posting zalecalem
'backup wszystkiego co warte fatygi', istotnie jednak nie pomyslalem o
innych partycjach. Mea culpa.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl