Re: Zly serwis. Bylo "WD2340-Pytanie"

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 12:49:41 MET DST

Odpowiem na dwa listy, a co ...

Zalezy. Zamiast wymyslonego uniwersalnego rozwiazania dla wszystkich (a tak
to jest wlasnie w przypadku Compaqa, hp czy deca (z niewielkim marginesem na
zadania klientow n.p. monitora kolor :)) wole sam projektowac takowe. Zdaje
sobei sprawe ze o ile trudno jest oferowac komputery bazujace na 4xPpro (bo
zaledwie kilku producentow) o tyle idac nieznacznie w dol juz mozna wybierac
z palety producentow i wyrobow.

Poza tym, mam wrazenie ze jakosc i markowosc w w/w pudelkach objawia sie
generalnie ladna obudowa (no bo co mozna powiedziec czlowiekowi ktory kupil
HP z naklejka na ubudowie Intel_inside i przychodzi do mnie rozszerzyc
pamiec (MARKOWA koscia dodam) jak sam zobaczy w komputerze AMD).

Andrzej Karpinski napisal(-a) :
> smiem twierdzic, ze porzadny skladak bedzie lepszy od markowego
> sprzetu. nawet jesli odrzucimy ocipusa jako producenta takowych.
> tylko ze trzeba odrobinke wiedziec nt sprzetu i wlasciwie podejsc do
> klienta, a nie olewac i wciskac kal, co spotykamy w 95% przypadkow.

Zgadzam sie z Toba ale dodam dwa slowa. Wszyscy producenci serysjnych
zabawek (np. wspomniani juz) MUSZA zachowywac sie bezpiecznie dla swoich
kieszenie. Wkladaja rzeczy generalnie starsze od obecnych na rynku, pozniej
wyprzedaja swoje modele (czesto ze zmieniona wlasnie obudowa). A ich
najwazniejszym zadaniem jest przywiazanie klienta do siebie (czesto pod
haslem jedynych w pelni testowanych/sprawnych/wydajnych czesci mogacych
wspolpracowac z danym pudelkiem).

--
-w