Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 06:38:07 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Wojtek Piecek <wojtekp_at_tch.waw.pl> wrote in article
<199608020711.JAA20860_at_szarik.tch.waw.pl>...
> S.D. napisal(-a) :
>  >
>  > A rodzime barany maja cos nie amerykanskiego jako alternatywe?
>  > Niech cos stworza?
>  >

> Slawek, ja wiem ze Hameryka to najlepszy kraj na swiecie, z najbardziej
> swiatlymi osobnikami i NIKT nie ejst w stanie mu dorownac. Jesli Twoje
> argumenty sa w rodzaju "jesli nie chca uzywac m$ to niech sobie stworza
cos
> nowego" to naprawde stoisz pod sciana. Milego m$-owania!

Alez skadze tylko dlacego kazdy narzekajacy na tepote amerykanow nie ejst
wstanie podac alternatywy dla amerykanskiego MAC OS UNIX czy WINDOWS?
Skoro tak jestesmy glupi to gdzie te wspaniale europejskie systemy
operacyjne?
Gdzie europejskie chipy ?
Czy w Europei jest jedna firma na miare IBM czy MS  (poza IBM i MS) ??